• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Racurs.ua

Найбільший у світі радіотелескоп FAST зробив перше відкриття (ФОТО, ВІДЕО)

12.10.2017 19:38 Коментарі

FAST є найбільшим радіотелескопом, діаметр антени якого становить 500 м, що набагато перевищує розміри апарату в обсерваторії «Аресібо» у Пуерто-Рико. Нагадаємо, що ураган «Марія» сильно пошкодив знаменитий пуерториканський телескоп

Найбільший у світі радіотелескоп FAST зробив перше відкриття — він виявив пульсари, які отримали назву FP1 і FP2, пише «Популярная механика» з посиланням на ScienceAlert.

Ці пульсари були виявлені телескопом ще в серпні, однак знадобився час, щоб радіотелескоп «Паркс», розташований в Австралії, зміг підтвердити відкриття.

Згідно з домінуючою астрофізичною моделлю, пульсари — це нейтронні зірки, що обертаються, чиє магнітне поле нахилено до осі обертання — і це викликає модуляцію випромінювання, що поступає на Землю.

Пульсар FP1 знаходиться, ймовірно, на відстані у 16 тис. світлових років, а відстань пульсара FP2 від Землі — приблизно 4,1 тис. світлових років.

Нагадаємо, у вересні минулого року на півдні Китаю в провінції Гуйчжоу ввели в експлуатацію найбільший у світі радіотелескоп FAST для спостережень за космосом. На будівництво гігантського радіотелескопа витратили п’ять років і 180 млн дол.

Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter